29september.

Publicerad 2011-09-29 22:44:45 i Min vardag,

De förra inlägget är inget att bry sig om, skulle bara testa om blogg.se appen fungerade och det gjorde den, härligt. Det har varit lite snålt med uppdateringar på slutet men jag har inte haft tid för jag har haft jätte många prov att plugga till. Annars har veckan vart bra, och gått riktigt snabbt. För imorn är det fredag, och kvällen kommer nog bli riktigt bra hoppas jag på! Ikväll har jag bara tagit det riktigt lugnt framför idol med lite frukt. Och nu ligger jag i sängen och kollar på PS. I Love You, världens bästa film! Men jag ska nog snart sova så jag orkar med sista skoldagen för den här veckan. Justde, mamma och jag beställde nyss hem lite kläder ifrån HM, bästa mamma. ♥ Aja, nu ska jag sova, godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela