15 januari

Publicerad 2016-01-15 08:49:15 i Min vardag,

Min snabbvisit hemma har varit underbar! I tisdags på dagen så vatt de en lunch tillsammans med mormor och pappa i hudik innan vi kikade i lite affärer, och de slutade med att jag kom hem med en hel hög med nya kläder! På kvällen var vi som sagt hem till norrbys på lite myskväll, super trevligt hade vi!
I onsdags så bakade jag en prinsesstårta, morotskaka och förberedde lite inför kvällen då släkten först skulle komma och gratulera mig och pappa och sen kom tjejerna hit, så roligt att träffa alla igen och vi hade så mysigt! Och inte nog med de så fick jag presentkort att få göra antingen naglar eller fransförlängning, var precis de jag ville ha! Världens bästa tjejer, verkligen! 
Torsdagen bestod av tvättning och packning. När de var klart så var de en promenad med hundarna i de fina vädret och sen tog jag och Anton skotrarna upp till farmor och farfar där de bjöds på varmchoklad med grädde, saffransbullar och pepparkakor, de satt fint de kan jag lova! Väl hemma igen tog vi en varm dusch innan vi la oss och vilade framför andra avenyn. Vid fem satt vi oss i bilen och åkte mot fjälls igen. Stannade i Sveg för en korv och sen var vi framme vid halv nio. Då var de bums i säng för imorse började jag 5:30, och dessutom själv för första gången! Men allt gick bra och jag var klar till 7 så då kunde jag äta frukost i lugn och ro! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela