12 januari

Publicerad 2016-01-12 11:10:29 i Min vardag,

Sååå skönt att vara på hemmaplan igen, dock inte så länge men välbehövligt! 
Igår så var jag, mamma, josse och hundarna ute på en liten promenad i snön innan jag åkte på massage. Väl hemma igen vart de korv och makaroner till lunch och sen bakade jag en kanel och kardemummakaka innan jag la mig och vilade framför tvn. Igår så lagade jag fiskgratäng till middag och sen tog jag och pappa skotern upp till rolfhamre och hälsade på en sväng. Imorse åt jag och mamma nybakt Loslimpa till frukost innan vi var ute och gick med hundarna, gick kanske var att ta i, plumsade rättare sagt! Nu sitter jag och mamma i bilen påväg till hudik en sväng för att kika lite på stan och träffa mormor och morfar en sväng. 
Ikväll ska jag och mamma hem till josse och Jeanette för att bli bjudna på lite ost och kex, mysigt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela