25 oktober

Publicerad 2015-10-25 14:30:09 i Min vardag,

 
Igår så var jag och sanna iväg på modevisningen och sen åkte vidare en sväng och kikade runt på köpingen innan vi åkte hem till mig och åt lunch och fikade lite. På kvällen så åkte jag till farmor och farfar och åt middag och kollade på så mycket bättre innan jag åkte hem och kröp ner i sängen framför en wallander och åt frukt och lösgodis. Imorse vart det ingen sovmorgon för mig del då jag skulle upp för att skjutsa in resten av familjen till bussen för de ska åka finlandsfärja. Tog sen en promenad med isa och köpte nybakta frallor till frukosten. Idag har jag städat i vanlig ordning. Tog en paus för ett tag sen och åt en god köttbullemacka då magen kurrade men ska fortsätta att göra klart resten nu. Sen ikväll blir det ett långt varmt bad och sen ska jag och anton laga middag tillsammans och ha en riktigt lugn kväll, det behövs för min del för jag har haft konstant huvudvärk i ena tinningen sen igår som inte vill ge sig. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela