31 maj

Publicerad 2015-05-31 08:38:13 i Min vardag,


Igår så solade jag fram till klockan tolv då jag åt lunch innan vi åkte in till stan en sväng. Var endast in på h&m men kom ut med hyr mycket nytt och fint som helst, så nöjd! Väl tillbaka till stugan igen så tog jag en dusch sen så vart det fisk till middag. Sen kollade vi på gladiatorerna, åt hemmakväll godis och bara hade de bra. Sen så somnade jag och Hannes till Håkan bråkan och Josef. Imorse vaknade vi klockan 7 igen?! Då kurrade såklart min mage så då vart de en stor frukost i sängen. Nu sitter jag framför brasan och ska snart packa ihop och fara hemåt. 
Och nu är de bara 2 dagar kvar tills Anton kommer hem och 4 tills mina tjejer kommer hem, längtar! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela