30 mars

Publicerad 2015-03-30 12:42:20 i Min vardag,

Har haft en väldigt lugn och skön helg. I fredags så färgade jag håret (håller på med en liten förändring, kommer bilder när det är klart) och sen åt vi kycklingfajitas till middag innan vi förflyttade oss till soffan där vi kollade på lets dance och åt min hemmagjorda glass och chokladsås med jordgubbar som var så gott. På lördag morgon så var jag uppe med tuppen för att förbreda allt inför loppisen jag skulle vara med på. Var där mellan elva och två och drog in ungfär 1000 kronor vilket jag är riktigt nöjd med med tanke på att jag trodde det skulle bli mycket mindre. Väl hemma igen satt jag mig ute i solen och vilade ett tag. Resten av kvällen så åt jag hemmagjord hamburgare innan jag agerade taxi åt mamma, pappa ola och erika som skulle ut och äta. Fortsatte sen upp till farmor och farfar där även hannes var. Kollade på gladiatorerna och bara tog det lugnt och myste. Väl hemma halv elva så la jag mig i sängen framför en film och åt lite godis och chips. Söndagmorgon och sommartid, vakande vid halv elva sen fixade jag och mamma en god frukost tills pappa och anton vaknade. Resten av söndagen städade jag innan det vart köttfärssås och spagetti till middag. På kvällen kollade jag och pappa på mästarnas mästare, beck och åt glass och popcorn, mys. Idag är vi lediga så jag har spenderat min dag upp hos anton och faktistk fått en del plugg gjort och mer ska det bli. Har även ätit pannkakor till lunch och kollat på ack värmland! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela