24 mars

Publicerad 2015-03-24 17:53:00 i Min vardag,


Förra veckan var en jobbig och lång vecka. Kändes så skönt när helgen kom. Lets dance, godis, skästra marknad med mamma, anton och erika, fikat på janssons, hälsat på världens sötaste små hundvaplar, ätit god kycklingpasta, kollat gladiatorena, ätit ännu mer godis, städat rummet, tvättat bilen och avslutade hela helgen med att laga hemmagjord pizza med pappa då mamma var på vinlotteri och mys i sängen med Anton framför en skräckis med en ben & jerrys. En bra helg med andra ord! Igår var det ett sjukhusbesök på hudiksvallssjukhus som stod på schemat och passade även på att ta en fika och en lång pratstund på waynes med världens bästa pappa innan vi åkte hemåt. Idag började vi tolv med eget jobb på media och avslutade dagen med naturkunskap. Nu blir det senaste avsnittet av jordskott i soffan under filten.
Och jag måste bara säga att jag har så bra och fina vänner runt om kring mig som får mig att må så mycket bättre när allt är lite jobbigare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela