26 juni

Publicerad 2015-06-26 09:50:31 i Min vardag,


I tisdags så var jag och Hannes en sväng till Bollnäs för att gå på rusta och sen tog vi en fika innan vi åkte hemåt. På onsdag var jag bara hemma och tog de lugnt då kroppen och halsen inte alls har mått speciellt bra. Avslutade kvällen med en skål marängswiss innan jag kröp ner med mamma och sov då pappa är i Norge och fiskar. Igår så tog jag en morgonpromenad innan jag, mamma, Hannes, farmor och ida åkte till hudik en sväng. Även fast jag har handlat en hel del på slutet så kom jag hem med en hel del nytt ändå! Tog också en fika på Waynes i de soliga vädret. Väl hemma så hjälptes jag, mamma och Ida åt att fixa ihop en ceasarsallad då Anna-Karin, lalla, farmor och Erika skulle komma och äta. Vart super gott och resten av kvällen åt jag och Ida frukt framför en film. Nu är vi vakna och har ätit frukost i sängen. Sen ska vi in och äta lunch med farmor på rosehills. Ikväll kommer Anton äntligen hem så då blir de natchos, jacuzzi och mys hemma hos Anton! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela