28 februari

Publicerad 2015-02-28 16:50:00 i Min vardag,

  
Igår så gick vi på de efterlängtade sportlovet! Åkte och tränade men kände efter 12 minuter på crosstrainern att jag vart alldeles yr och orkeslös så de vart inte de passet jag hade tänkt kört.
På kvällen så beställde jag och Anton pizza och åkte upp till han där vi badade, kollade på lets dance och bara myste. När de var slut så åkte vi ner och handlade Marabou och sen hem till där vi fortsatte myskvällen under täcken i soffan framför en film, lugn och skön start på lovet måste jag säga!
Imorse åkte jag in och handlade en nybakad limpa till frukosten. Resten av dagen har jag och pappa varit till farmor och farfar en sväng och så har jag bakat pizza bullar som vart jätte goda. Nu snart ska jag börja fixa till mig lite för klockan sju ska jag på 20-års middag hemma hos Matilda som ska bli jätte trevligt. Hörs senare ikväll! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela