ett tag sen

Publicerad 2014-09-30 10:47:33 i Min vardag,



Har inte haft varken lust, tid eller ork att skriva på slutet. Hade iallafall en kanon helg uppe i Funäsdalen förr förra helgen. Helgen som var, var väldigt lugn. Gjorde inte speciellt mycket, var mest bara hemma med familjen, åt go mat, ätit morotskaka på Janssons med mamma och städat. I söndags avslutade jag helgen på kicks med Antons familj där de som vanligt serverades jätte god mat. 
I går så skippade jag träningen då min hals inte är riktigt som de ska så istället åkte jag hem och gjorde müsli. Tog sen en promenad i mörkret på måga med hjärtat, promenaden slutade på 5,3 km vilket var väldigt skönt. Väl hemma tog jag en varm dusch innan vi fixade kvällsfika till paradise. Nu sitter jag i skolan och håller på att skriva mitt högtidstal och efter skolan ska jag åka och köra en lugnt pass på gymmet så inte halsen blir sämre. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela