En bra dag

Publicerad 2014-10-30 23:49:00 i Min vardag,

Imorse vaknade jag upp hemma hos Anton. Åt frukost innan vi åkte ner till mig och la oss och kollade på några avsnitt av prison break. Bestämde oss sen för att packa med oss varm choklad och korvmackor och åka upp på kolsvedja eftersom det äntligen var sånt fint höstväder, så mysigt. Resten av dagen har vi kollat på film innan vi tog oss i kragen och sprang ett varv runt sjön. Vi är själva hemma för resten av familjen är iväg på kryssing så vi bestämde oss för att laga hamburgare till middag, vart väldigt gott som vanligt. Tog sen en varm dusch innan  vi åkte ut på halloween kväll på köpingen en sväng och avslutade med att gå på coop där vi köpte Pringles, Marabou och Ahlgrens bilar. Anton åkte till pär en sväng så jag har passat på att skriva lite på min talanalys i svenskan, ska snart krypa ner i sängen och vänta tills hjärtat kommer. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela