28 oktober

Publicerad 2014-10-29 18:48:18 i Min vardag,

 
I måndags tog jag och mamma tåget till Gävle för att sova på hotell en natt. Gick på stan en sväng när vi kom fram innan vi gick på churt street och åt jätte god middag. Väl tillbaka på hotellet var vi så trötta efter dagen så vi satt på oss pyjamas och så beställde mamma upp en ost bricka och jag en skål med vaniljglass med jordgubbar och chokladsås. På morgonen därpå så åt vi hotellfrukost innan vi gick på stan och shoppade ännu mer. Tog sedan två tåget hem. Så mysiga dagar med bästa mamma, älskar henne så mycket!
När jag kom hem åkte jag och gymmade, var mer död än levande efter kändes de som. På kvällen sov jag hos Anton och imorse gick vi upp i bra tid för att hinna städa bilarna för klockan tolv följde vi med familjen till hudik en sväng. Tog en fika, hjälpte Anton att hitta jeans och hälsade på mormor och morfar en sväng! När vi kom hem lagade jag abborre med potatis till middag. Ikväll ska jag och Anton ha en lugn myskväll tänkte vi. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela