29 november

Publicerad 2014-11-29 22:05:00 i Min vardag,


Den här veckan har jag fått väldigt mycket gjort i skolan och även hunnit träna en hel del. Provat ett nytt intervallpass jag körde i tisdags och igår. Efteråt undrar man hur mycket en människa kan svettas alltså, herregud. Men riktigt skönt! Igår så vart jag bjuden på riktigt god middag uppe i rolfhamre. Erika hade lagat plankstek med hemmagjord potatismos och oxfilé, så gott! Åkte sen hem och fixade till mig innan Ester och Linnea kom till mig innan vi drog ut på järnvägs för att se aronchupa. Var hemma igen vid halv tre och då åt jag och Anton nybakade limpmackor med ost och ett glas mjölk innan vi somnade gott. Imorse vaknade vi runt tio och åt en god helg frukost med ägg, frukt, bröd och yoghurt! 
Tog sedan en promenad i de fina frostiga vädret ute. Väl hemma igen så drog vi igång och bakade pepparkakor av degen jag hade förberett dagen innan. Tror vi har pepparkakor fram till nästa jul nu, haha. Har också hunnit städa rummet och lagat hemma gjorda hamburgare till middag. Nu sitter jag och lägger in lite bilder på datan men ska snart trycka på en film och hälla upp lite godis och chips. Ska försöka sova i tid ikväll för imorn blir de ingen sovmorgon då jag ska hinna baka lussebullar, gå på julskyltningen och göra julfint i rummet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela