23 november

Publicerad 2014-11-23 20:53:00 i Min vardag,

                 lite bilder ifrån min helg 
 
Har haft en väldigt mysig helg. I lördags blev vi bjuden på god mat och chokladfondant till efterrätt. Kvällen fortsatte hos Mikan för lite förfest innan vi gick på stadt. Klockan ett var både jag och Linn nöjd så vi åkte hemåt. En nattmacka i magen och sen somnade jag gott. Imorse vaknade jag själv då Anton hade åkt till Sandviken klockan 7. Åt en god frukost framför Pelle Svanslös och den stora skattjakten i soffan. 
Resten av dagen har jag och pappa tagit en promenad tillsammans, var på dollar en sväng och sen hem. Har gjort egen cookie dough glass idag och även en till omgång med müsli. Städat rummet har jag också hunnit med. 
Till middag lagade mamma köttfärsbiffar med potatis, brunsås och lingonsylt och de var så himla gott då jag bara hade ätit frukost idag. Nu sitter jag och Anton nere med mamma och pappa och kollar på tv men ska snart fixa en bricka med lite godsaker och gå upp på rummet, trycka på en skräckfilm och ladda upp inför en ny skolvecka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela