22 november

Publicerad 2014-11-22 17:52:00 i Min vardag,

Igår så var våran och Antons familj på kicks och åt middag, lika gott som vanligt! Var sen bara hemma och tog de lugnt resten av kvällen. Somnade jag halv ett och framåt två kom Anton och kröp ner med mig. Imorse så sov jag ända till halv elva och de hör inte till vanligheterna men de var riktigt skönt för jag har varit så himla trött på slutet. Dukade fram en rintog lördagsfrukost innan jag väckte hjärtat. Idag har vi varit och kollat på Isaks bandy match och när vi kom hem var vi frusna så vi värme en varsin kopp varm oboy och en bulle som vi åt framför näst sista avsnittet av prison break, så himla spännande nu!
Nu ska jag ta en snabb dusch och byta om och fara ut till Anders och Anna där vi är bjuden på middag ikväll. puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela