Fredag

Publicerad 2014-03-28 07:53:21 i Min vardag,



I onsdags så var det ben som stod på schemat. Så direkt när vi slutade åkte jag och Sanna ner på gymmet och det gick sjukt bra. När jag kom hem åt jag middag och resten av kvällen vilade jag framför tvn. På torsdag var vi ledig jag sov jag till nio och sen gick jag upp och gjorde en stor god frukost som jag åt framför gossip girl. Låg under filten fram till klockan halv tolv då jag tog mig i kragen och bytte om till springkläder och drog ut i det fina varna vädret. Det slutade på 6 km vilket var var väldigt nöjd med. Resten av dagen var jag och mamma ute på köpingen och uträttade lite ärenden innan vi hämtade Hannes på skolan. Åkte hem och åt middag och sen åkte jag och solade. På kvällen somnade jag runt elva och det var så skönt. Nu är jag vaken och har precis ätit frukost. Ska fixa till mig lite fort sen åka till skolan. Idag har jag bara 3 lektioner och sen går jag på helg, så jäva skönt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela