Bra helg

Publicerad 2014-07-28 11:35:56 i Min vardag,

I fredags på dagen var jag uppe med tuppen och bakade bullar som jag, pappa och Hannes sen tog med oss när vi åkte till säljesta och låg där på stranden ett par timmar. På kvällen var hela släkten och Anton hemma hos farmor och farfar för lite grillning och mys. Hade en väldigt trevlig kväll måste jag säga! I lördags packade jag och Anton väskan och åkte mot hudik. Gick en sväng på stan och shoppade lite och sen åkte vi ut på maln med Elin, Wiberg och Felix. Var riktigt härligt och jätte varmt i vattnet! När klockan började närma sig halv fem åkte jag och Anton in på Texas och åt en underbart god middag sen vidare till mormor och morfars lägenhet för att duscha av oss och fixa till oss lite för att sedan gå vidare mot hudikkalaset! Hade en jätte trevlig kväll med massor med vänner och när engmans hade spelar klart klockan ett åkte vi hemåt. Sov hela vägen hem och somnade lika fort när vi kom hem och la oss i sängen. Vaknade morgonen därpå att Coop ringer och frågar vart jag var 07:59. Hade såklart tryckt av klockan så då var de bara att hoppa upp ur sängen och åka in och jobba mellan 8-18. Dagen gick faktiskt väldigt fort måste jag säga. När jag kom hem hade mamma lagat spagetti med köttfärssås som var så gott åt min hungriga mage eftersom jag knappt hade hunnit äta nått på hela dagen. Resten av kväll var jag med Ida en sväng och sen la jag och Anton oss i soffan framför en film och godispåsen och sen somnade vi ganska tidigt. 
Idag tror jag att vi tar och åker ut till stugan en natt för resten av familjen är där och även farmor och farfar följde med. puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela