måndag tisdag och onsdag

Publicerad 2014-01-29 20:45:58 i Min vardag,

I måndags så var det en riktigt lång och seg dag. På kvällen körde jag och Sanna ben på gymmet. På tisdagen gick dagen rätt så fort och sen åkte jag och och Sanna på gymmet igen och körde armar och när jag kom hem var jag ut och sprang innan jag käkade middag. Klockan halv sju åkte jag och pappa in på bion för att se hundraåringen som gick ut från fönstret och försvann, medelåldern på dom som var där var väll typ 70 år men jag tyckte faktiskt den var riktigt rolig. I morse var det tungt att kliva upp, var så himla trött. Men med en god frukost i magen så piggade jag på mig. Idag har vi endast haft idrott, engelska och bild och sen fick vi sluta klockan två. Då åkte jag hem och pluggade körkort och lagade pannkakor med grädde och sylt till middag. Klockan halv fem åkte var jag på riskettan på körskolan fram till klockan åtta. Var väldigt intressant då vi fick lyssna på en man som hade tagit droger i stort sett hela sitt liv och så berättade han hur han gjorde för att ta sig ifrån det livet. Nu är jag hemma och hungrig som en varg så jag ska gå ner och ta kvällsfika och sen kolla på Mia på grötö och paradise hotell samtidigt som jag ska försöka plugga körkort. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela