ny vecka

Publicerad 2014-02-17 23:01:45 i Min vardag,


Igår eftermiddag tog jag och pappa en promenad medans mamma lagade godaste maten som satt fint i magen när vi kom hem. Lite senare framåt kvällen åkte jag och pappa ut och övningskörde och köpte chips, dipp och marabou oreo som vi åt framför en film, en väldigt bra söndagskväll och ett bra avslut på helgen. Imorse vaknade jag och åt frukost i sängen framför trolltider, så mysigt. Skoldagen kunde inte börjat sämre då vi fick reda på att vi inte hade några lektioner förens efter lunch. När vi slutade runt klockan två så åkte jag ner på gymmet, äntligen säger jag bara! Då det inte vart så mycket konditionsträning förra vecka pågrund av halsen så körde jag konditon idag och avslutade med mage. När jag kom hem så la jag mig raklång i soffan och pluggade körkort och sen vart det korvstroganoff och ris till middag. Framåt kvällen tog jag en dusch, satt på mig pyjamas och gjorde kvällsfika som jag åt samtidigt som jag pratade Skype med Anton. Nu ligger jag i sängen och kollar på Eva & Adam men ska försöka sova nu, för resten av veckan kommer det bli långa dagar och kvällar eftersom vi har besök från Spanien och Turkiet tills fredag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela