min jul

Publicerad 2014-12-30 16:37:00 i Min vardag,

Dagen innan julafton så han jag med att baka tekakor på dagen sen på kvällen var vi först uppe i rolfhamre och spelade ena halvan av uppersittarkvällen sen fortsatte vi ner till mig och spelade klart resten samtidigt som vi gottade i oss av allt julgodis jag hade bakat.
 
 
På julaftonsmorgonen så fick jag vakna upp med mitt hjärta. Tryckte på polarexpressen och sen öppnade vi julklapparna som vi hade köpt till varandra. Vart så himla nöjd då jag fick parfymen jag hade önskat mig och också en glassmaskin som jag har pratat om att jag velat haft så länge, han kan han min Anton! Sen gick vi ner till mamma och pappa där vi fick öppna fler julklappar. Fick min efterlängtade dator, världens bästa föräldrar! Sen fick jag även öppna julklappen från ola och erika och där ligger det en odd molly kofta som var så himla fin. Fortsatte julafton med en riktig mysfrukost och resten av dagen var bara en mysdag.
 
 
Klockan tre åkte vi upp till farmor och farfar där hela släkten var. Åt massa julmat, öppnade ännu mera julklappar, kollade på kalle anka, åt julgodis och hade det jätte mysigt.
 

Hoppas ni har haft en fin jul! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela