lyskväll i lakbäck

Publicerad 2014-08-31 10:10:00 i Min vardag,

I fredags hade familjen en riktigt myskväll hemma. Åt som sagt först natchos sen så satt vi på altan hela kvällen med tända ljus och spelade kort under filten samtidigt som de vart mörkare och mörkare ute. Sen la jag mig i sängen framför en film och åt lite marabou oreo och frukt. När klocklan började närma sig tolv kom anton också hem och kröp ner med mig. På lördag morgon så åt vi en riktigt god lördagsfrukost innan vi uträttade lite saker på köpingen med pappa sen promenerade vi hem. Nästan dirket när vi kom hem så bar de av mot lakbäck med familjen. Åt godaste maten och likaså efterrätten, spelade bingo om priser, var ner på lyskväll som var så otroligt fint så de går inte att beskriva, men de var så himla svårt att få på bild då de mesta bara vart suddigt. När vi kom tillbaka kollade vi på tv resten av kvällen innan vi somnade. Imorse vaknade vi innan nio så då knöt jag på mig springskorna och sprang en sväng. Direkt när jag kom tillbakan kurrade magen så då fixade jag en två mackor med skinka och ost på, fil med kspecial fullkornsflingor toppat med färska nyplockade blåbär. Idag ska vi bara packa ihop sen bär de av hemåt igen. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela