Stockholm

Publicerad 2013-09-30 23:12:00 i Min vardag,

 
Dagen på skolan gick väldigt fort och klockan halv tre satt vi oss i bilen och åkte mot Stockholm. När vi kom fram åkte vi och handlade lite så fixade jag pannkaka, jordgubbssylt och socker till middag. Kvällen har spenderats i soffan med lite vindruvor framför ensam mamma söker och när pappa poppade popcorn kunde jag inte motstå att ta några. Resten av kvällen har jag skypat med min älskade pojkvän som har det bra nere i värmen. Nu ska jag försöka sova för imorn ska vi upp vid halv sju och sen ska Hannes på sjukhuset som inte alls tar nå långt tid så på eftermiddagen ska vi hitta på något och sen på kvällen ska vi laga middag tillsammans. Eftersom jag inte har några nya bilder så får det bli några från gårdagen. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela