30 oktober

Publicerad 2013-10-30 23:50:00 i Min vardag,

I måndags åkte jag till Josefine med Sanna och kollade på cancergalan tillsammans, mysigt! I tisdags klockan tio så tog jag och mamma tåget till Gävle för att ha lite tid tillsammans, shoppa och bo på hotell stod på schemat. Vi började med att gå och lämna väskorna på hotellet och sen gick vi ut på stan och shoppade. Hittade väldigt mycket välbehövliga saker. Framåt halv 6 så var vi nöjd och väldigt trött i benen så då gick vi på hotellet och vilade innan vi bytte om och gick ut och åt middag. Sen gick vi tillbaka till hotellet och beställde upp efterrätt på rummet som var hur gott som helst. Resten av kvällen myste vi framför tvn och somnade i bra tid. Imorse gick vi upp vid åtta och åt hotellfrukost som alltid är lila gott och lyxigt. Sen började vi promenera mot tåget hem som gick klockan tio. Var jätte mysigt att komma iväg bara mamma och jag, hon är världens bästa och jag älskar henne mest! När vi kom hem så åkte vi in och uträttade lite saker och handlade inför helgen då vi antagligen ska till fjällen och sen släppte mamma av mig på pace så tränade jag en och en halv timme. Väl hemma igen lagade jag middag och resten av kvällen har jag långpratat om allt mellan himmel och jord med Sanna, kollat på Wallander med pappa och ätit massa godis. Nu ska jag snart gå och lägga mig för det här har varit en lång dag. puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela