28 november

Publicerad 2013-11-28 23:03:25 i Min vardag,

Igår efter skolan åkte jag och tränade och sen hem och lagade mat. Imorse hade jag sovmorgon till klockan tio så jag sov till strax efter åtta och märkte att det bräkte ner snö men allt har försvunnit under dagen såklart. På skolan idag har vi haft media hela dagen och  fotat med ballonger så slutade vi klockan tre. Väl hemma så somnade jag framför en film i en halvtimme som var väldigt välbehövligt och sen åt jag kycklinggryta och ris till middag. Resten av kvällen har jag varit ute och sprungit (nu väntar jag bara på att vakna av sendrag inatt) duschar, rakat benen, ätit frukt och smoothie till kvällsfika och tänkt att jag skulle ha pluggat lite men det blev inget av det. Nu ligger jag i sängen och ska försöka somna i tid så jag orkar sista dagen innan helg. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela