30 maj

Publicerad 2013-05-30 09:28:40 i

I tisdags kväll åkte jag, pappa och Hannes upp på campingen och gjorde premiär spel av minigolf för iår. Super kul, även fast jag alltid förlorar när jag spelar med dom proffsen. När jag kom hem var Anton hos oss och då cyklade vi in på Coop och köpte med oss lite glass och frukt som vi åt framför biggest loser innan vi gick och la oss. Sov dåligt under hela natten som hälften av klassen också hade gjort den natten, så när klockan ringde klockan kvart över sju ville jag allt annat än att gå upp. På skolan hade vi bara en lektion och de var svenska där vi pratade betyg och kollade på film. När vi slutade så åkte några stycken på bästa vintergatan och hälsade på innan jag åkte hem och bytte om till bikini och la mig ute på gräsmattan och läste. Men vid halv två måsta jag tillbaka till skolan och göra den sista saken i naturkunskapen, så himla skönt att vara klar med allt. När jag kom hem igen lagade jag pasta med skinksås innan jag åkte med pappa ner på Älvvallen och körde intervaller i värmen runt sjön. Var hemma runt sju igen och då var tanken att jag skulle upp till Anton och sova där med eftersom han, gunnar och Wiberg åkte på en spontan resa till Stockholm så fick jag stanna hemma. Hoppade in i duschen och fixade lite frukt som jag åt framför halv åtta hos mig och klockan åtta hos stjärnorna med mamma och pappa. Men sen kom jag på att jag kunde åka upp till Anton och sova där och vänta tills han kom hem. Så när jag kom upp dit så la jag mig och kollade på pip Larsson och somnade på en gång nästan. Sen vaknade jag vid halv tre av att hjärtat kom och gröp ner bredvid mig. Nu är klockan halv tio så jag måste väcka han så vi hinner till skolan till matte provet klockan halv elva och sen slutar vi, jag hoppas verkligen att de här går bra nu för annars måste man förlänga kursen och göra de nästa år och de är jag inte så sugen på. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela