26 juni

Publicerad 2013-06-26 18:28:22 i Min vardag,

I måndags och tisdags så var vädret kanon så jag trodde jag skulle dö för de var så varmt, har även sett både björnspår och orm. I tisdags var jag och Anton ute och åkte på världens fulaste moppe och sen var jag bara hemma på kvällen. Imorse var jag så otroligt trött men pallrade mig upp till bussen som kom vid 7. Och vi fick även reda på att vi skulle bli klar idag och ingen kan förstå hur glad jag vart. Efter ha slitit i regn och lera hela dagen så vart vi äntligen klar vid två och åkte hem, och jag är så otroligt stolt att jag har klarat av 3 veckor på dehär skit jobbet, och de ska bli så skönt att slippa lägga sig tidigt och gå upp tidigt. Nu väntas ett långt och skönt sommarlov med dom jag älskar! Ikväll tror jag det blir en lugnt hemma kväll, mamma kommer hem om 10 minuter och då ska jag be henne göra en omelett åt mig sen ska jag nog in och köpa lite godis. Imorn ska vi åka på järvzoo för nån slags avslutning av jobbet och vi får en hel dagslön för de så jag tänker inte klaga, bara jag inte behöver sätta nå mer plant är jag glad. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela