29 januari

Publicerad 2013-01-29 20:28:12 i

Imorse gick jag upp i vanligt tid och fixade till mig och åt frukost innan jag gick till bussen. Kom på skolan då jag och josefine insåg att vi hade klätt oss i exakt lika kläder, haha! Annars var det en vanligt dag på skolan förutom att vi fick sluta lite tidigare. Då gick jag hem till farmor och farfar, men de var bara farfar som var hemma. Fixade kanelbullar och sockerkaka som vi åt framför elden medans vi satt och pratade om allt, han är bra min farfar. Runt klockan 6 skjutsade han hem mig och då packade jag lite saker sen satt jag mig på skotern och hämtade Anton på pace innan vi fortsatte upp till han där vi åt Erikas goda köttfärssås. Nu ligger jag i sängen och kollar på farmen. Och imorn är de sista dagen i skolan den här veckan för mig, så skönt. Åker ju ner jätte tidigt till uppsala till resten av familjen på torsdag morgon med farmor och farfar för att gå på ett möte och se hur de har gått oså. Och sen när farmor och farfar åker hem stannar jag kvar en natt men mamma, pappa och Hannes och sen åker vi hem på fredag mitt på dagen någon gång. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela