28 januari

Publicerad 2013-01-28 23:35:00 i Min vardag,

Dagen i skolan rullade väll på och när vi hade fått reda på hur det gick på matteprovet så fick vi sluta, och det var inget bra besked precis. Men nu är det jag som ska ta matten på mer allvar! Klockan fyra kom morfar och hämtade mig och anton så åkte vi hem då maten stog serverad, och ni kan ju gissa vad vi fick? potatis, abborre, och sallad. Inget slår det! När vi hade ätit upp så skjutsade jag in anton på pace. Och när jag kom hem så bakade jag och mormor chokladkakor som är så underbart goda kan jag lova. Resten av kvällen myste vi på i soffan och åt lite frukt framför tvn. Efter att ha fått massage av morfar och blivit insmörjd i ansiktet av mormor som rengör jätte mycket så tror jag att jag kommer få sova gott inatt. puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela