27 februari

Publicerad 2013-02-27 20:02:59 i

Imorse vaknade jag klockan 6 och hade så fruktansvärt jävla ont i halsen men lyckades ändå somna om till halv nio då jag gick upp och åt frukost och mådde helt okej efter det. Har haft riktigt tråkigt hela dagen och ångrade att jag inte gick till skolan. När pappa kom hem försökte jag att få i mig lite middag och sen åkte vi upp till farmor och hälsade på en sväng. Nu har jag precis tagit en dusch och sitter och kollar på farmen och ska gå och ta något kvällsfika som jag ska äta framför mästerkocken. Imorn ska jag till skolan oavsett hur jag mår, för halsen är värst på morgonen sen går det över när jag har fått i mig nått varmt att dricka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela