2 och ett halvt år ♥

Publicerad 2013-02-26 16:46:00 i Min vardag,

Igår låg jag i soffan hela dagen men mådde ändå rätt så bra eftersom jag hade tagit en ipren på morgonen. Var on på coop och köpte frukt och en ben & jerry's också så då mådde halsen lite bättre. På kvällen började anton tjata om att han ville komma ner och sova men jag sa nej eftersom jag inte vill att han också ska bli sjuk eftersom han också kanske ska med till fjällen på fredag. Men tvärsförs som han är så kom han ändå och hade köpt med sig ost, kex och vindruvor eftersom det var 2 och ett halvt år mellan oss igår, han är bra min anton, väldigt bra! ♥ Det tråkiga var att jag inte hade någon matlust alls och hade inte haft det på hela dagen så vi ska göra om det snart igen när jag mår lite bättre. Hela kvällen låg jag i soffan och anton i fåröljen så kollade vi på ullared, top model och hissen innan vi kröp ner och sov, men han höll sig så långt borta från mig som det gick hela kvällen så nu håller vi tummarna att han inte blir sjuk. Tog en ipren innan jag gick och la mig för jag hade väldigt hög feber igår kväll. Men jag har fått sova hela natten och vaknade imorse när anton gick upp vid halv åtta. Och jag har nog aldrig haft så ont i halsen, fy tusan. Så efter anton hade bäddat om mig under täcket i soffan framför tvn så gick han till skolan så fixade mamma lite te och mackor till mig. Nu känns halsen helt okej, har så jäkla hosta bara, och nu känns det som om febern är påväg tillbaka för nu var det ett tag sen jag tog en ipren. Nu ska jag fortsätta kolla på wild kids och försöka plugga lite och hoppas att jag är frisk tills imorn, får sån ångest när jag missar i skolan. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela