Dan före dopparedan

Publicerad 2013-12-23 10:12:54 i Min vardag,

I fredags kollade vi bara på julshowen, fick julklapp på media och sen slutade. Stannade kvar med Anton på skolan innan farfar skjutsade hem mig strax efter två. När jag kom hem så tog jag ett litet mellanmål sen drog jag ut och sprang. Väl hemma igen så tog jag en dusch, fixade mig lite och åkte upp till rolfhamre där, jag, Anton, Wiberg och Elin lagade natchos, bastade, kollade på svenska hjältar galan, åt godis och hade det jätte trevligt och mysigt. Igår lämnade Anton mig kvar i sängen då han åkte till Bollnäs och tränade klockan tio. Hela lördagen så var jag och pappa ute på köpingen och handlade klart dom flesta julklapparna. Lite senare på eftermiddagen gjorde jag knäck och sen var jag in och tränade och sen åt vi mammas goda lövbiffapasta till middag och resten av kvällen var jag och hjärtat hemma och myste framför hur många kramar finns det i världen och åt godis. Igår tog vi sovmorgon till klockan halv elva och åt en god frukost innan vi följde med mamma ut på köpingen och handlade dom sista julklapparna, var inte hemma förns halv fyra tror jag. På kvällen klädde vi granen, drack glögg, kollade på sista avsnittet av solsidan och bara myste. Nu är jag vaken och ligger och väntar på att han bredvid mig också ska vakna någon gång vilken kan ta tid. Idag har jag mycket att hinna med! Ska ut på köpingen med farmor en sväng, tänkte försöka hinna med att träna, och sen har jag lite planer på att kanske baka lussebullar. Ikväll blir det mys framför uppesittarkvällen och jag är så glad att Anton valde att åka upp till fjällen Imorn så jag får mysa med han ikväll och vakna upp med honom på julaftonsmorgonen, kunde inte få en bättre jul. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela