27 december

Publicerad 2013-12-28 00:00:46 i Min vardag,

Min julafton kunde inte ha börjat bättre. Fick vakna upp bredvid han jag älskar mest av allt, sen fick jag öppna en av julklapparna jag skulle få av han och dör i ligger världens sötaste och mjukaste morgonrocken, han är bra han min Anton. Sen gick vi ner och åt frukost framför polarexpressen och efter de skjutsade vi upp Anton till hans mormor och morfar för dom skulle fortsätta upp till fjällen och fira jul där. Resten av julafton var jätte mysigt verkligen. Åkte runt och sa godjul till släkten fast iår fick vi bryta traditionen att ta skotern runt till alla eftersom vi inte har nå snö, super tråkigt. På kvällen kom farmor och farfar. Kollade på Kalle anka, åt julmat, öppnade julklappar och jag är så otroligt nöjd över allt verkligen, har fått så mycket fint. Resten av kvällen kollade vi på tv, myste som bara den och åt massa julgodis. På juldagen kom Anton hem till mig igen och då var vi hemma och körde paketleken med familjen och mormor och morfar på kvällen. På annandagen var det bandy och sen gick vi hem till finaste Ester en sväng. Idag har jag hunnit storstäda rummet och sen åt jag och Anton kyckling, grönsaker och vitlöksbröd till middag och så har vi haft myskväll framför en bra film med godisskålen bredvid oss. Nu ska vi snart sova för Anton ska upp strax efter 6 Imornbitti för han ska till Falun med Wiberg som ska tävla. Själv får man ligga kvar i sängen iallafall till halv nio för sen bär det av till hudik en sväng med familjen. Jag har iallafall haft en otroligt mysig och fin jul, var väll det jag skulle berätta men det var en aning längre. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela