Publicerad 2013-08-22 16:55:25 i Min vardag,

Jag ska försöka komma igång med bloggandet även fast allt inte är på topp just nu. Anton kommer flytta till marocko i slutet av septemer och bo där åtta månader framåt och kommer hem någongång i juni. Jag förstår inte hur jag ska orka med det här för jag är med anton jämt och han är verkligen min andra halva och han finns alltid där när jag mår dåligt och om jag vill vara med han så bor han 3 minuter bort, vad ska hända nu när jag inte kan vara med han när jag vill. Men jag hoppas att vi kommer att fixa det här och att allt blir som vanligt när han kommer hem till sommaren igen för jag älskar verkligen honom och vill inte att det här ska förstöra mellan oss. Så nu ska vi ta vara på den sista månaden tillsammans innan han åker. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela