29 september

Publicerad 2012-09-29 17:16:00 i Min vardag,

Imorse när vi vaknade fixade vi go frukost framför tvn och sen gick vi ut på stan och jag hittade allt jag behövde och även lite till. Tur att jag har en mormor som skämmer bort mig ibland, hon är bäst. Efter vi hade fikat så gick vi hem så gjort hon lunch åt mig, aborre och potatis, så himla gott! Klockan kvart över tre så gick morfar med mig till bussen och vinkade av mig så åkte jag hem. Och nu har jag varit hemma ett tag och har satt på mig mys kläder och ska snart ta moppen ut till tömta och vara barn vakt åt thea och wiggo och sen kommer ju som sagt ida och gör mig sällskap och sen åker vi hem till mig och myser och sover. Kommer några bilder sen också! puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela