Fredag

Publicerad 2012-11-30 09:29:36 i

Igår så hade vi en lektion och sen håltimme fram till tjugo i ett då bussen gick till Järvsö. Sä vi bestämde oss att åka på vintergatan och hälsa på men såfort jag kommer dit ångrar jag att jag åker dit för de är ingen som kan förstå hur mycket jag saknar den skolan, hatar gymnasiet.. Vi åt iallafall lunch där innan vi åkte tillbaka till slotte igen och så hoppade vi in i bussen och åkte till Järvsö. Lyssnade på en som pratade om dom 5 stora och sen gick vi runt och kikade lite själv. Provade på att skjuta björnar och så fick se lite av vargarna. Åkte hem vid tre nån gång och då kom
vi hem så de passade perfekt att ta tjugo över tre bussen hem. När jag kom hem så åt jag middag och sen promenerade jag upp på gymnasiet där Hannes hade träning, så åkte jag med som hem. Hann inte mer än hem så åkte jag och pappa iväg så tvättade jag moppen innan vi ska ställa av den och sen åkte vi hem så tog jag en snabb dusch innan bästa pappa skjutsade upp mig till Anton där jag hjälpte han att rensa hans garderob, förstår inte hur mycket kläder man kan samla på sig alltså. Sen la jag mig och kollade på repris av aldrig mera fet med anton bakom mig innan jag somnade tätt intill han, myspys. Imorse gick vi upp vid kvart i åtta så fixade jag till mig lite och åt frukost innan vi gick till bussen. Nu har vi media och kollar på nån tråkig film som läre vara slut snart och då tror jag vi ska hålla på med hemsidorna, sen är det lunch, idrott och så avslutar vi dagen mes naturkunskap innan vi slutar. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, som vanligt. Men jag ska ute vara ute nå länge för imorn måste jag upp jätte tidigt för då åker hela släkten ner till Stockholm och Vad som väntar där nere vet vi inte riktigt än. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela