27 juni

Publicerad 2012-06-27 17:17:57 i Min vardag,

Igårkväll så var jag med saknade josefine. Åkte på delins och köpte lite godsaker sen vidare hem till josse där vi kollade på en himla rolig serie. Vid halv tolv rullade jag upp till anton där jag sov. Vaknde vid 11 imorse och då åkte jag hem och hann bara byta om så tog jag med mig brorsan på moppen och åkte ner till folkparken där vi mötte upp farmor, annakarin, thea, isak och filip. Spelade minigolf, fikade och hade bara hade det bra. Nu är jag hemma och efter ett försök att lägga sig ute i solen så gav jag upp rätt så snabbt för det kommer moln titt som tätt och så blåser det nå förjäkligt. Nu kommer alldeles strax mamma hem med tre sallader till mig, henne och anton som blir våran middag idag. =) puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela