2 juli

Publicerad 2012-07-02 10:42:59 i Min vardag,

Har haft ett par härligt kvällar nu med några bra flickor och pojkar.
I förrågår så var vi bara ute och åkte moppe, sen åkte jag och hjärtat hem och sov hos honom. Igår så följde jag med mamma till färlia där vi hämtade mormor som hade varit hos ingrid. Fick även träffa världens sötaste lilla kattungen max, har aldrig sett något sötare. När vi åkte hem så hämtade vi upp ida så åkte vi ner på hannas för rean hade börjat där, så fick jag en söt pippi tröja så slipper jag låna mammas hela tiden. Sen så åkte vi hem till mig så kikade vi på Johan Falk och så städade jag rummet. På kvällen så åkte jag till josse och sen gick vi till hanna och kikade på fotboll, men det tog inte så lång tid innan vi tröttnade så vi gick på dellan och köpte lite gott och sen hem till henne och kollade på välkommen åter, världens bästa serie! imorse så var det bara att pallra sig upp halv åtta för att hinna in på fifty rean som började klockan åtta. Fick sällskap av bästa josse dit! handlade för 600 hundra så jag gjorde några fynd. Nu är jag hemma men ska alldeles strax ta på mig gå skorna och ta en prommis in till fifty igen och möta upp anton och hjälpa han att handla något! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela