28 december

Publicerad 2012-12-28 19:02:00 i

De vart inte som jag skrev igår att jag "skiter i hur jag mår ikväll för jag ska hitta på något ändå" för min försyldning blir bara sämre och sämre. Imorse när jag vaknade sprack min plan att åka till hudik och shoppa lite och hälsa på mormor och morfar för jag mådde inte alls bra. Så idag har jag bara varit ute i finvädret och fotat lite och sen fikat uppe hos farmor och farfar. Nu ligger jag i soffan och väntar på att mamma ska komma hem som är och skjutsar Anton, pappa och ola på bandyn. Så ikväll blir jag bara hemma, som vanligt. Men mina öron gör så ont, lika så huvudet. Sen rinner näsan som aldrig förr, blä! Less på att bli sjuk när de äntligen är lov.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela