2 år med världens bästa ♥

Publicerad 2012-08-26 22:02:00 i Min vardag,

Nuså så ser bloggen lite bättre ut, tack vare min älskade sanna!
Skolan har dragit igång och jag har inte riktigt fattat att jag har börjat på gymnasiet, men det går super bra! vi har fått våra skåp och ett par läxor. Känns skönt att komma in i rutinerna igen iallfall! mitt sommarlov har vartit underbart bra, jag har hunnit med nästan allt jag ville iallafall. Kommer komma en hög med bilder någon dag jag har tid och lust! I helgen så har jag hunnit med att varit med dom bästa och firat två år med världens bästa pojkvän, och det firade vi med att åka ner till gamla stan så vart jag bjuden middag och sen hem och bara myste. ♥ två år alltså, gud vad tiden bara flyger iväg! Imorse så tog vi en lång sovmorgon sen så kom vi ner till ett dugat frukostbord som mamma hade fixat och sen så pluggade vi och så hann jag med att städa rummet. Nu ligger jag uppe hos anton och kollar på medans han spelar tvspel men ska nog snart trycka på en film eller kanske spela lite sims. Har ingen brådska att sova eftersom vi får sova ett bra tag mycket längre än vanliga fall eftersom vi börjar kvart i tolv. Efter skolan ska jag ner och fixa pace kort för efter ett fyra månaders uppehåll ska det börja tränas igen, måste erkänna att jag gruvar mig lite eftersom jag inte alls känner nått sug till att börja
träna igen.. Men nu ska jag inte skriva nå mer, hörs imorn! puss
min finaste anton
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela