Make You Feel My Love.

Publicerad 2011-09-26 22:29:22 i Min vardag,

Skolan gick rätt så snabbt idag sen så stack jag och anton hem till mig. Go'fika och plugg blev det!
När han åkte hem så åt jag middag sen åkte jag in på köpingen med sanna och kikade lite och efter det for jag hem, men jag hann knappt innanför dörren så åkte jag tillbaka till sanna igen med anton, där vi myste i soffan framför idol med lite gott. Nu har jag kommit hem och ligger i sängen så jag ska nog snart ta och sova för imorn är det hemstudiedag så jag åkte upp till anton klockan 8 där vi ska plugga som tusan sen så åkte vi in på skolan till klockan 12 där det är extra engelska, vad som händer resten av dagen är sånt man märker. puss

Kommentarer

Postat av: L I N N

Publicerad 2011-09-27 11:29:40

du är så snygg towe! ♥

Postat av: josefine

Publicerad 2011-09-29 16:30:13

men snygg du är då!!! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela