29NOVEMBER.

Publicerad 2011-11-29 21:25:02 i Min vardag,

Igår så gick skolan rätt så fort. Kan bero på att jag, linn, josse och elin fick sluta klockan 1. Så vi tog bussen till gåda till elin där vi filmade hela eftermiddagen till våran engeska film. En hel del skratt klämde vi också in! Vid halv 6 så kom josses pappa och hämtade oss och sen så var vi hemma runt 6. Hade tänkt att jag skulle gå ut och gå men kände verkligen inte för det. Så anton kom ner till mig och kikade på tv och hade myspys, sen så sov han här. Imorse så åkte vi till skolan vid 8 och jag hade planerat att plugga som tusan idag men det vart ju inget med de eh, som vanligt. Efter skolan så kom mamma och hämtade mig så åkte vi och fixade lite saker. Och hämtade brorsan. När vi kom hem så gick jag och hannes ut och gjorde en fin snögubbe och en snölykta. Sen tog jag mig en lite spring tur ute i regnet och när jag kom hem så hade ida kommit till mig och nu har vi nyss ätit glass, bananer, grädde och chokladsås. Och så kikar vi på pojkvänsakademin, ska nog snart krypa till kojs så man orkar med att dansa zumba på idrotten imorn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela