29maj.

Publicerad 2011-05-29 01:29:44 i Min vardag,

Igår kväll så följde jag och anton med in på stadt och åt middag med ola, erika, maria, bosse, ellen och ida. Trevligt! Sen åkte jag och anton på statiol och köpte med oss massa gott och sen vidare upp till han där vi myste framför en film under filten sen gick vi och la oss för imorse så ringde klockan på halv 9. För klockan 10 bar det av till gävle med anton, sanna, marc och leon. Vid två så åkte anton, leon och marc hem, men eftersom att jag och sanna verkligen inte hade shoppat klart så tog vi fyra tåget hem och hann dessutom käka en pizza och få med oss några påsar till. Vid 6 var vi hemma, då åkte jag och om bytte och om fixade mig och tog det lugnt ett tag sen så tog jag moppen upp till linnea och hämtade upp henne så fortsatte vi upp till anton där vi spenderade våran kväll med massa trevligt folk! hann med lite kubbspel, kikade på robert gustavsson och fick oss en hel del skratt. Vid halv 1 så åkte vi hem, så skjutsade jag hem linnea på vägen och nu sitter jag här och myser i antons stora tröja för jag fryser som tusan men jag funderar på att krypa under täcket och sova så får vi se vad som händer imorn, har lite planer att välja på. =) puss
-

Kommentarer

Postat av: saaaannnaaaa!

Publicerad 2011-05-29 23:27:20

jag älskar dig min grymt fina underbara bästavän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela