14juni, examen!

Publicerad 2011-06-14 15:53:54 i Min vardag,

Min data är sönder, det är därför jag inte har skrivit på några dagar. Turkiet var iallafall helt underbart, och att få komma hem och träffa alla igen var också underbart, speciellt anton! Ikväll så är det skolavslutning och jag kan bara säga att det ska bli helt sjukt underbart! men imorn ska jag följa med anton till bollnäs för han ska göra moppeprov så sovmorgon blir det inte som jag hade längtat efter. Jag kommer nog inte uppdatera speciellt mycket på bloggen på några dagar eller veckor, får se hur länge det tar innan jag får en ny data. Jag mår iallafall toppen och kommer ha en riktigt bra kväll hoppas jag på. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela