30januari.

Publicerad 2011-01-30 23:46:34 i Min vardag,

Andledningen till att jag inte har uppdaterat är för att jag har vart uppe i fjällen med anton.
Men nu är jag hemma efter två jätte bra dagar med god mat, massa skoter, mys och även massa fastkörningar kan jag erkänna. Tack för en jätte bra helg världensbästapojkvän! ♥
Kvällen spenderade jag med min kära vän maria framför solsidan och kollade även igenom massa sommarbilder, och jag kan inte beskriva med ord hur mycker jag längtar till sommaren. Nu har har jag nyss långpratat med sanna, min efterlängtade vän. Bestämde även att vi ska hitta på nått till veckan, så de blir bra. Nu tänker jag krypa ner i sängen och sova riktigt bra och imorn behöver jag inte gå upp förns 8, hur skönt som hellst! :)


vart ett par mobilbilder också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela