27januari.

Publicerad 2011-01-27 22:05:49 i Min vardag,

Anton och jag tog bussen till skolan 20 över 8 imorse, och jag fick väll lite gjort med inte speciellt mycket. Gick och la mig i sofforna och sov ett tag också, och de kändes verkligen som att jag hade feber. Men dagen rillade på och de gick över, sen åkte ester och jag hem och pluggade och vid 6 bar de av in på järnvägs med familjen, mys. Sen när vi åkte hem så hämtade vi upp anton så åkte vi hem och hann knappt börja plugga så skulle han hem kändes de som. Nu sitter jag här och har världens ångest, hur ska jag hinna göra klart handlingsplanen för VG och plugga tills matteprovet imorn och jag är helt slut, hela jag är hur trött som hellst hela tiden. Men imorn efter skolan så bär de av upp till fjällen med familjen bengtsson, kan behövas vila upp sig lite nu känner jag, så de blir bra. :)
Nu ska jag försöka hinna göra allt, får se hur länge man får sitta uppe inatt. Och jag känner att huvudvärken kommer allt mer också, åååhh! hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela