24 DECEMBER, JULAFTON.

Publicerad 2011-12-24 14:10:22 i Min vardag,

Imorse vaknade jag rätt så tidigt och gick såklart ner till mamma, pappa och hannes som väntade på mig att jag skulle vakna så vi kunde öppna lite paket. Jag fick mina julkläder jag ska ha på mig idag och så öppnar jag och vart väldigt förvånad för i paketet låg det en zipperal/one piece liknande där i. En grå vit randig, jätte fin. Mamma hon kan hon, jag skulle ju igentligen köpt en äkta för pengarna men då slipper jag det för det känns bara onödigt att göra det när jag kan göra något annat kul för 1500 kronor som dom kostar, för den jag fick duger exakt lika bra! När vi var klar så gick vi och bytte och och så tog hela familjen skotrarna upp till kusinerna för lite julfika. Mysigt! Nu sitter jag hemma i sängen och har precis duschat, ska nog sätta igång någon bra julkalender eller kolla om det är något att se på tvn och sen fixa till mig lite för klockan tre kommer det lite släkt, och jag känner på mig att den här dagen kommer att gå otroligt segt.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela