26augusti.

Publicerad 2011-08-26 17:40:27 i Min vardag,

Efter skolan så åkte jag, josse, linn och frida ner på köpingen och kollade runt lite på kardemumma och på team sportia för på måndag ska nämligen vi ut i skyte/hovra skogarna och vandra så jag måste köpa en ny regnjacka. Och det känns väll sådär när vi fick höra att vi skulle ha överlevnadskurs så vi ska bygga oss ett eget bo mitt ute i skogen och sen sova där med 100 meters avstånd mellan varandra. Vi får inte ha några mobiler och inte nått att äta bara ett ljus och en visselpipa utifall nått skulle hända, jag börjar faktiskt bli lite osäker på varför jag har längtat efter den här veckan.. Aja, de går nog bra. Ikväll kommer farmor och farfar hit och äter grillat, kanske anton också. Sen så ska jag vara med josse och frida, det blir nog ben & jerry's kväll, mys! puss

såhär mysigt hade jag och hjärtat mitt de igår ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela