sista april.

Publicerad 2011-04-30 12:12:07 i Min vardag,

Igårkväll så åkte jag upp till maria där jag umgådes med johanna, sandra, anton och wiberg. Spelade kort ute på altan med massa ljus. Sen cyklade jag och anton hem runt 11 tror jag klockan blev, hämtade lite gott att äta och myste ner oss i soffan under täcket och kollade på skräckfilm, sen sov vi. Imorse vaknade vi runt 10, då gick vi ner och gjorde oss en stor frukost som även bestod av vattenmelon som klart var morgonens höjdpunkt. Han åkte för ett tag sen. Snart kommer maria ner en sväng, så får vi se vad vi hittar på idag. Idag är de iallfall sista april och kvällen spenderar vi nog lite här och där. Men det blir iallafall grillning hemma hos hanna med lite trevligt folk. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela