23:07

Publicerad 2010-09-29 23:07:09 i Min vardag,

Skippade att va med på idrotten idag eftersom vi skulle springa 5 km.
Och jag känner att jag vill inte bli mer sjuk, fast nu mår min hals rätt så bra faktiskt. (: Efter skolan blev de hem, maria fäljde också med. Sen kom sandra vid 5 så drog vi och solade sen hem igen och åt pizza och pratade en massa, underbar den bruden!
Imorn blir de att åka på skolan en sväng fastän vi har hemstudiedag. Men jag har extra matte och känner att jag behöver gå på de imorn! Så jag åker dit en sväng på morgon, sen blir de hem och baka chokladbollar med min älskling (alltså hanna eriksson, vem annars liksom?) vet inte om josefine och maria kommer också, aja får se.
puss

Kommentarer

Postat av: Sandra!

Publicerad 2010-09-30 15:09:16

Du är grym Towe :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela