Godnatt!

Publicerad 2010-02-28 23:20:10 i ,

Idag vart det att jag var med Maria ett tag, mamma, pappa & Hannes kom och hämtade mig vid fem när dom kom hem från fjällen. Åkte hem och hann inte mer än in så åkte jag och pappa iväg och händlade och åkte och lämnade nått hos farmor och farfar. :) Sen hem och åt spagtti & köttfärsås.
Lite senare städade jag rummet lite, och så har jag kollat på Wallander och tjhockat mig lite, men nu snart bärjar en ny nyttig vecka, och äntligen är det varmt igen! så man kan springa och åka skidor! (Y)
Nu har jag just fixat naglarna, och ska alldeles strax krypa ner i min säng och sova, sov morgon imorn. Tack&lov, säger det varje söndag, men det är så otroligt härligt! :)
godnatt, dröm sött v.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela